Datum događaja:
Kako bi educirali o dobrobitima šumske pedagogije i predstavili primjere dobre prakse iz susjednih nam zemalja, udruga Modelna šuma održala je nekoliko predavanja za nastavnike, započevši u OŠ Buzet i OŠ Višnjan.
Učenici istih škola imali su priliku isprobati šumsku pedagogiju u praksi i to kroz radionice koje je za njih pripremila šumska pedagoginja Ana Fornažar, nakon čega su radionice održane još u školama u Pazinu, Tinjanu i Sv. Petru u šumi.
Šumska pedagogija je inovativni pristup odgoju djece koji se temelji na igri u šumi, a programi se u šumskim školama i vrtićima Europe kreiraju s obzirom na želje i ideje djece. Posebnost šumske škole je da se izlazi van u svim vremenskim prilikama, a važno je da djeca nauče preuzeti odgovornost za rizik koji mogu imati igrajući se u šumi.
U šumskim je školama preporuka barem jednom mjesečno odlaziti u šumu, ali se to prilagođava sposobnostima djece i njihovim individualnim potrebama.
Biti „šumska škola“ znači odmaknuti se od današnjeg standardiziranog odgoja i podučavanja djece te uzeti u obzir prirodne potrebe odrastanja djece poput kretanja, pronalaženja izazova potrebnih za razvoj neurološkog sustava, slobodne igre te izgradnje slobodnih društvenih odnosa.
Oni koji sebe nazivaju "šumskim učiteljima" traže put natrag u prirodu, do veće slobode kretanja i razmišljanja.